Malin Nordström

Alla inlägg under mars 2013

Av malin - 5 mars 2013 21:38

Imorgon är det dax för bröllop & fest kvällen på Hotel Knaust. Ni är välkommen att mingla mellan 18-21. Det kommer även att finnas tävlingar mm så det kommer bli jättetrevligt!

Så nu sitter jag och fixar med det sista..blir nog sent ikväll :)


/Malin..

Av malin - 5 mars 2013 00:47

Sitter framför datorn och arbetar o förbereder inför på onsdag. Tar lite längre tid än va jag vill då jag inte är kompis med nya datorn än :) Men jag har iaf äntligen fått till min första faktura :)

Det är tur jag är ledig imorgon iaf för jag har en låång "att göra" lista. Så det kanske är bäst att skynda på så man får gå å lägga sig. Missy har redan gett upp :D Godnatt!


/Malin..

Av malin - 3 mars 2013 08:45

 




Köpt på mig lite nödvändiga ting till nästa vecka då jag ska sminka några modeller till inspirationskvällen på Knaust. Ska sminka modeller från Lyckliga gatan och Cléo och "fräsha" till makeupen på Pagelles modeller. Så det blir fullt upp på onsdag, roligt! =)



/malin..





Av malin - 2 mars 2013 23:38

   


Råkade som sagt köpa två par nya skor på Skopunkten igår. Det var så bra pris på dem så jag kunde inte låta bli, sedan så sa mamma att jag var värd dem så då kunde jag absolut inte låta bli =)



/malin..





Av malin - 1 mars 2013 19:01

 




Ja då har man nyss varit på Ica Maxi och handlat =) Blev en grej från NYX sedan några penslar, ska visa senare måste laga lite mat först och sedan packa bilen och dra hem mot staden.


Hann även med en sväng på Birsta City idag, köpte bara en massa tråkiga nödvändiga ting. Men herregud vad mycket fint HM har fått in! Vill ha allt..nästan. Det blir en vacker vår/sommar i år! =) Och just ja..råkade få med mig hem 2 par skor oxå från Skopunkten...inte bra..


Nä laga mat var det..



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards