Malin Nordström

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av malin - 7 mars 2013 23:32

     



Här är några av modellerna jag sminkade inför gårdagens mingelkväll på Knaust. Det blev en lång men rolig dag och redan nu börjar vi planera nästa event. Jag kommer gästa Lyckliga gatan på deras vipkväll, spännande!


Jag hade även en tävling igår på Knaust, jag lottade ut en kväll/festmakeup värde 495:-.  50 st var med och tävlade och i helgen kommer jag dra en lycklig vinnare =)


/malin..






Av malin - 7 mars 2013 15:49

Fick en "lycka till med företaget" blomma igår av hela familjen, tack så hemskt mycket :) Och tack för allt stöd och kärlek, älskar er!


/Malin..

Av malin - 7 mars 2013 00:03

Tack alla som kom förbi på Knaust ikväll, så roligt att det kom så mycket folk! Och tack alla som kom och stöttade mig <3 Kvällen blev en succé och snart ska jag dra en vinnare av min tävling där jag lottade ut en kvällsmakeup värde 495:-

Många nya kontakter fick jag med mig ikväll bl.a ett möte med Sax & kam ska planeras in :) Imorgon kommer det upp några bilder från dagens makeuper, otroligt stressig dag så endast mobilbilder även denna gång.

Bilden ovan är tagen av fotografen Fredrik Byström, modellerna hade kläder och accecoarer från Lyckliga gatan, blommor från Kamelia blommor, hår gjorde Sax & kam och makeupen är gjord av mig. Tack för denna kväll, nu ska en trött Malin somna framför soffan :) Natti!


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards