Malin Nordström

Alla inlägg den 8 mars 2013

Av malin - 8 mars 2013 22:35

Sitter och tittar i HM katalogen och jag tittar alltid hur dem är sminkad (blivit makeupskadad) och ibland blir jag irriterad för många ggr är det för de första väldigt enkla makeuper (modellerna är så vackra så lite smink behövs bara) och då känner jag att, va fan det där klarar jag oxå av! Att sminka väldigt naturligt vackra människor är mycket enklare på nåt konstigt sätt! :) Men sen när jag tittar noga så är det ganska ofta inte så jättebra gjort och då blir jag irriterad..för det där hade jag oxå klarat av om inte bättre! Men men nu sitter jag även fast här i Sundsvall och kontakter och erfarenhet behövs, frågan är bara hur mycket jag är redo att satsa o kämpa...inget kommer gratis!


Kvällsfunderingar..


/Malin..

Av malin - 8 mars 2013 16:49

Ikväll kommer jag dra en vinnare av tävlingen jag hade i onsdags på Knaust. Det var en kväll/festmakeup värde 495:- man hade chans att vinna. Fler än 50 st var med i tävlingen och i helgen kommer jag kontakta vinnaren, spännande! :)


Lycka till alla som har tävlat nu :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards