Malin Nordström

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av malin - 18 mars 2013 22:08

   

Fotograf: Fredrik Byström



Hittade lite bilder från mingelkvällen på Knaust, på första bilden står jag vid mitt bord och snackar med Jörgen från Sundsvalls Nyheter och på den andra bilden står Victoria och visar upp hennes kläder mm från webshopen http://www.misskettie.com/ Ta en titt! =)


Och nu på onsdag så kommer jag befinna mig på Lyckliga gatans VIP-KVÄLL kl 18,30-21,00 där jag kommer sminka under kvällen. Victoria Miss Kettie kommer oxå vara där som gäst och visa upp vad hon har så om ni är intresserad att komma så finns det några fåtal platser kvar, hör av er till mig så skriver jag upp er på listan. Det kommer bjudas på vin, fika och självklart trevligt sällskap. Erbjudanden kommer finnas just för kvällen och mycket nyheter kommer att visas upp av Lyckliga gatan. Så hör av er om ni vill komma förbi och hälsa på! =)



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards