Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2012

Av malin - 3 augusti 2012 19:45

 


Har slut på min eyeliner nu och skulle vilja ha en ny, en annan.. Så är det nån som har nåt bra tips på en bra lättmålad eyeliner? =)



/malin..






Av malin - 3 augusti 2012 17:34

Idag åkte ett nytt linne från Lindex på! Älskar kragen!


/malin..

Av malin - 2 augusti 2012 12:15

   


Produktinfo:

Ett lyxigt puder med mineraler, noggrant bakat för att ge en skiftande men ändå naturligt matt finish. Ger perfekt och osynlig täckning. Använd för att fixera foundation eller för att förbättra makeupen under dagen.

MAC - Mineralize Skinfinish Natural # Medium 290:-




 




Nu har jag använt mitt MAC puder i en månad och från början blev jag lite rädd då jag inte fick den här WOW känslan som alla har för MAC´s produkter. Men nu har jag "bott in mig" i den ett tag och nu gillar jag den skarpt! Använder den varje dag över min foundation. Otroligt dryg är den så man får mycket för pengarna, rekomenderar den varmt. Så vad ska bli min nästa MAC produkt?? Förslag nån?






/malin..





Av malin - 1 augusti 2012 22:41

 


MURAD Skin Perfecting Primer - Blemish & Shine Control


Primer som inte bara jämnar ut och mattar ner utan även förebygger utbrott av kvisslor, reducerar oljig hy, minimerar uppkomsten av stora porer och förbättrar hudens struktur.




 




Nu har jag testat primern från Murad. Det står att den ska göra mycket, men jag vet inte.. För det första så kändes det som att min tub nästan var tom!? Sedan när man lägger på den i ansiktet så tycker jag att den försvinner, jag får känslan av att jag inte får ut den jämt. När jag lägger den på handen så går den jättefint in i hyn men i ansiktet vet jag inte..nåt mysko. Känns som att jag skulle behöva hur mycket som helst. Sminket sitter iaf. kvar bra men nä jag blev inte "WOW" :ad.


M M M M M




/malin..








Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards