Malin Nordström

Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av malin - 16 augusti 2012 23:09

   



Ska lägga ansiktsmasken som jag fick från Glossyboxen nu sedan säger jag och mina små troll godnatt för idag! Syns imorgon!



/malin..




Av malin - 16 augusti 2012 17:45

   


Måste bara tipsa om denna syntetpensel. Om ni är ute efter en ögonbrynspensel till bra pris, så finns det en på Ica Maxi! Konstigt ställe men jag testade denna för några månader sedan och det märks knappt att den är använd! Är jättenöjd med den och var tvungen att köpa en till igår. Går självklart att använda till annat än bara brynen. Ynka 35:- kostar den och kommer från Vadeco.



/malin..






Av malin - 16 augusti 2012 10:15

         



Satt och pysslade med detta lack igår, dem har funnits länge nu men jag har inte riktigt gillat dem så därav är jag lite efter nu med mitt test. Men av ren nyfikenhet så köpte jag ett från Depend, måste säga att det fanns bara tråkiga färger! Så tog den mest neutrala jag hittade.


Iaf. så målade jag först ett lager (väldigt lättmålat lack!), sedan när jag lade på det andra lagret så höll jag magneten alldeles ovanför i några sekunder och vips så fanns det ränder på nageln! Lite fränt är det ändå, men vem kommer på sådant!? Vi får se vad dem tycker på jobbet idag =)



/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards