Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2012

Av malin - 10 augusti 2012 23:07

Ikväll har jag fixat en avskedsmiddag för min fina vän Jeanette. Önskar dig all lycka i skolan nu! :) Nu fortsätter vi våran trevliga kväll. Skål!


/malin..

Av malin - 9 augusti 2012 23:36

Tydligen så kan inte jag få nog av fåglar, speciellt svalor.. Vad har jag för problem?! Hittade denna blus på rean på Lindex.


/malin..

Av malin - 8 augusti 2012 20:48

Hipp hipp hurra för Emmy på hennes födelsedag! Grattis gumman, älskar dig! <3


/malin..

Av malin - 8 augusti 2012 00:31

   


Lite kvällspyssel, favorit lacket på och det blev endast en färg på naglarna denna gång, fint och enkelt. Har en stressig vecka nu, mycket att hinna med varje dag efter jobbet. Tvätten blev iaf klar ikväll, skönt! Nu ska jag ta med mig dogsen till sängen för lite sömn. Godnatt!



/malin..






Av malin - 7 augusti 2012 08:45

 

ACO Bus, för både kropp och ansikte!



Här är min favorit BUS! Har testat några men har verkligen fastnat för denna från ACO. Den ser ut som en vanlig vit lotion, luktar inte allt för mycket BUS och är lätt att använda. Den ger verkligen en naturlig fin solbrun färg och det är ju det som är det viktigaste! Sedan tycker jag färgen visar sig snabbt, man kan smörja in sig lite samma kväll man ska ut om man som mig nästan alltid är ute i sista sekunden.. =) Tror priset ligger runt 89:-


Produktinfo:

Ger en naturlig solbrun färg redan efter ett pat timmar. Applicera jämt på rengjord, återfuktad hud. Rengöör händerna och låt lotionen torka innan du klär dig. Använd dagligen till önskad färg uppnås och därefter var tredje dag.



/malin..







Av malin - 6 augusti 2012 23:21

     


Har varit ledig idag och vet inte vad jag har gjort, har varit helt off.. Försökte rycka upp mig med lite färg på läpparna, ett säkert kort! Fick ett ärende gjort idag iaf, köpt presenter åt mina fina brorsbarn. Sen har jag bara flummat bort min dag.. Så nu blir det sovdax för denna trötta tjej..Godnatt!



Smink jag använt:

Bas (använder samma bas varje dag i princip, den kan ni läsa om här)

Skuggorna Grädde & Nougat från FÄRGS "Chokladpalett"

Cake eyeliner, FÄRG

MaxFactor False Lash Effect Fusion

Läpp penna, Maybelline Colorsensational # 540 "Hollywood red"

Anatomicals lip gloss



/malin..




Av malin - 5 augusti 2012 23:57

 


SKINPLAN Vitamin C Booster


Detta unika högkoncentrat med 98% C-vitamin korrigerar och boostar huden.



 


ALESSANDRO Heel Rescue Balm


Ge dina fötter den lyxen de förtjänar! Produkten är bl a berikad med ingredienser som förhindrar uppbyggnaden av hård hud och ger ett långvarigt härligt resultat.



 


BRILLIANTSMILE Whitening + Toothpaste


Den perfekta lösningen för dig som önskar vitare tänder, utan att riskera en skadlig slipverkan på emaljen. Tillför en lyxig dimension i din vardagliga tandborstningsrutin.




 


ANATOMICALS Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask


Denna mudmask presenteras exklusivt för er Glossies som en uppföljare till juni-succén, Cherry Lip Balm. Den ökar effektivt cirkulationen och gör rent din hy på djupet.




 


ALESSANDRO Pro White Nail Polish


Låt oss presentera en mirakelprodukt som tack vare ett speciellt pigment, neutraliserar missfärgningar på nagelytan som kan uppstå från bland annat färgade nagellack. Detta ger dem ett "glossigt" resultat och lacket appliceras enkelt på en rengjord nagel.





Juli boxen riktade in sig på hela kroppen, allt från fötter till tänder! Har inte testat nån av produkterna innan så det är alltid roligt. Lilla burken från Skinplan som ska korrigera och boosta huden går loss på 545:- så den ska bli väldigt intressant att testa! Tror jag får ha en liten spakväll i veckan, ta hand mina fötter och naglar och lägga en ansiktsmask. Sedan får vi se om jag lyckas få ett finare och vitare leende =)



/malin..






Av malin - 4 augusti 2012 21:52

Idag har jag hämtat ut min Glossybox! Denna gång var de produkter för både tänder och fötter. Visar mer av produkterna imorgon.


/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards