Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2012

Av malin - 26 augusti 2012 21:20

Åter igen hamnar jag hos mor&far, börjar bli en vana att sova några nätter här i veckan :)

Ikväll har vi bakat supergott bröd med nötter o russin i och nu målar vi naglarna och kikar i postorder tidningar. Roligare än att sitta hemma själv i en stökig lägenhet kan jag säga!


/malin..

Av malin - 25 augusti 2012 16:33

Idag glider jag omkring i röda läppar och eyeliner. Älskar lediga lördagar!



/malin..

Av malin - 25 augusti 2012 14:22

Igår var jag hos optikern och här är första inköpet. Frågan är ju nu, hur länge kommer jag lyckas hålla dessa i liv?!

Men jag fick iaf sol på min lediga helg, härligt! Nu mot Galtström för lite käk i mina nya fina solbrillor! :)

Trevlig helg!

/malin..

Av malin - 23 augusti 2012 20:28

 

ANATOMICALS Farewell the Scarlet Pimplehell, Cleansing Mud Mask


Denna mudmask presenteras exklusivt för er Glossies som en uppföljare till juni-succén, Cherry Lip Balm. Den ökar effektivt cirkulationen och gör rent din hy på djupet.




 

GLOSSYBOX JULI




Har provat denna ansiktsmask några dagar i rad nu, och när jag började med den så var min hy väldigt i obalans. Men den lugnade ner hyn ganska bra faktiskt, men annars vet jag inte om den var så speciellt bra, svårt att säga när man testar så få ggr. Det var en grön lermask som man tvättade av när den har torkat, ca 15 min. Men om man kunde köpa den i butik så hade jag nog testat den fler ggr.


M M M M M



/malin..









Av malin - 21 augusti 2012 11:00

     



Måste visa en liten klänning jag fyndade häromdagen på Kappahl. Ynka 75:- fick jag ge för den, ord. pris 399:- så det räknas väl som ett fynd!? Hoppas på en utlandsresa i höst/vinter så jag kan få gå ut å äta middag i den =)




/malin..






Av malin - 20 augusti 2012 22:36

   

MAYBELLINE

Eyestudio Lasting Drama

Gel Eyeliner 24H




 

Compact Powder

By HM

# 11 Ivory mist






Idag blev det bara lite småshopping, en gele eyeliner från Maybelline som sägs ska vara bra och ett billigt puder från Hm som jag tänkte ha med mig i väskan när jag går ut på partaj, 50:- har jag råd att råka tappa och krossa sönder utan ångest haha =)



/malin..







Av malin - 20 augusti 2012 16:49

Idag fick jag va ledig och har nu hunnit med lite ärenden. Har gått halvblind nu då linserna tog slut för läänge sedan, så på fredag ska jag på synundersökning. Äntligen!

Sedan slank det ner två saker från HM oxå, visar senare!


/malin..

Av malin - 17 augusti 2012 11:30

 


Är ni medlem på Kicks? Jag är det och får mejl från dem lite då å då. Och jag tycker dem ofta har bra erbjudanden för oss medlemmar. Och dem har otroligt många olika märken inom smink och skönhet på deras hemsida som man enkelt kan beställa ifrån. Här är 3 bra erbjudanden dem har just nu!


* 20% på alla parfymer


* köp ett Essie nagellack och få en glasfil på köpet, värd 79:-

   (jag har en glasnagelfil och kan inte leva utan den, rekomenderas verkligen)


* 25% på alla mascaror från MAX Factor


Blir medlem om ni inte redan är det så ni inte missar alla bra rabatter! =)



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards