Malin Nordström

Alla inlägg under juni 2012

Av malin - 13 juni 2012 11:15

 


   

GLOSSYBOX MAJ




Just nu går jag runt och luktar "Sugar Grapefruit" som kommer från LOVE & TOAST. Jag luktar som en söt citrus, och jag gillar att man fåt ta på sig parfymen genom att dutta lite bakom örat och på handlederna. Tycker att den doftar lagomt (finns inge värre än när det stinker) och man behöver inte alls ta mycket så den kommer nog räcka länge. Den får 3 M av mig, är egentligen inte så mycket för söta parfymer..


M M M M M



/malin..



Av malin - 12 juni 2012 23:55

   



Ikväll har jag, Missy och Milton tagit hand om våra naglar/klor. M&M fick klippta klor och insmorda trampdynor och jag försöker fixa till mina stackar naglar/nagelband. Har tvättat händerna så himla mycket på jobbet så nagelbanden har fått tagit lite stryk, men nu är vi fina igen. Och imorgon blir det en dusch för små monsterna mina, på tiden om man säger så.. =)



/malin..





Av malin - 12 juni 2012 20:12

 



 

GLOSSYBOX MAJ



Nu har jag smörjt in mig i denna söta bodylotion från GLOSSYBOXEN och jag luktar himmelskt!! =) hehe Nä men den luktar väldigt gott och man blir mjuk och len. Den går fort in i huden och storleken på förpackningen är perfekt att ha när man reser, så jag tror jag håller på denna lite tills nästa miniresa dyker upp.


M M M M M



/malin..


Av malin - 12 juni 2012 00:31




Det sitter en trött Malin i sängen som verkligen borde sova med tanke på att jag ska upp kl 5.45 Tänkte skriva om produkterna från Glossyboxen men jag känner att det kommer bara bli skit om jag gör det nu så ni får vänta tills imorgon.


Godnatt!



/malin..

Av malin - 10 juni 2012 22:39

 




Hej.. Har legat däckad av huvudvärk några dagar nu, har inte ens slagit på datorn, bara soffan och sängen som har gällt. Men nu är jag på benen igen, och nu i veckan blir det recensioner på lite produkter.


Annars så har jag lust att köpa ett ställ till alla mina nagellack, det börjar bli lite många nu att hålla koll på och det är så svårt att få en överblick på vilka färger man har när dem bara ligger i en låda. Men jag fattar inte varför dem måste vara så dyra!? Det är ju bara lite plast! Hm..man kanske ska ta en titt på Tradera..


/malin..





Av malin - 6 juni 2012 15:24

 



Idag är det Sveriges dag och det firar jag med lite vardagslyx, nyaste Sofis Mode och Marabous blueberry milk. Och snart ska vi åka och äta middag hos våra gamla grannar Anna, Marcus och söta Ella, saknar dem här på Neptunigatan! Kom tillbaka ;) hehe



/malin..



Av malin - 6 juni 2012 10:45

   


Igår började Missy sin diet, efter 12 små bebisar så lägger man faktiskt på sig lite hehe Tror inte hon har fattat nåt än att det blir mindre gotta nu framöver. Dock är hon lika söt oavsett hur mycket hon väger =)



/malin..


Av malin - 5 juni 2012 23:04

     



Det var ett kompaktpuder från MAC i paketet som jag fick hem idag, äntligen! =D Det var dax att skaffa ett nytt och jag har blivit rekomenderad att testa detta. Har bara läst bra om det så det ska bli spännande att testa det imorgon. Nu ska vi se om jag blir M-A-C FRÄLST som alla andra hehe =) Det är ett väldigt packat puder så jag tror det kommer räcka länge, det känns som att det kan bli en favorit i sminkväskan.


Produktinfo:

Ett lyxigt puder med mineraler, noggrant bakat för att ge en skiftande men ändå naturligt matt finish. Ger perfekt och osynlig täckning. Använd för att fixera foundation eller för att förbättra makeupen under dagen.



MAC - Mineralize Skinfinish Natural # Medium 290:-



/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards