Malin Nordström

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av malin - 2 juni 2012 23:45

 



Här är lite av mina fynd jag gjorde i Halmstad. Läppglans, 3 st läppstift och två nagellack hittade jag på IcaMaxi för 10:- st!! Har inte testat nåt av märkena tidigare men man vet aldrig, dem kan faktiskt vara bra. Det gör inte så mycket om dem inte är nå vidare heller, då är det bara att slänga.


Nagellacken tror jag faktiskt kommer va hyffsat bra, dock är jag inte så mycket för rosa men ett rosa lack borde man ju ha. Ska bli intressant och se hur läppstiften är, tänk och om dem är bra åsså har man endast lagt ut en tia för dem, det är vad jag kallar fynd! =) Tänkte prova ett lack imorgon iaf. så ni får se.



/malin..



Av malin - 2 juni 2012 16:22

 


Hittade denna hos moster förrra helgen, man kan hitta allt möjligt hos henne som kommer från den "gamla tiden" haha. Denna använde man iaf förr i tiden till att locka håret med! Kan ni förstå va lång tid det måste ta och locka håret om man måste ta och värma den i vedspisen, det är tur att jag föddes på 1980-talet! hehe


Ska ta lite bilder på de jag fyndade nere i Halmstad så ni får se lite senare, men nu hämta upp tvätten och åka och äta middag hos kära mor.


Trevlig helg på er!


/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards