Malin Nordström

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av malin - 5 juni 2012 23:04

     



Det var ett kompaktpuder från MAC i paketet som jag fick hem idag, äntligen! =D Det var dax att skaffa ett nytt och jag har blivit rekomenderad att testa detta. Har bara läst bra om det så det ska bli spännande att testa det imorgon. Nu ska vi se om jag blir M-A-C FRÄLST som alla andra hehe =) Det är ett väldigt packat puder så jag tror det kommer räcka länge, det känns som att det kan bli en favorit i sminkväskan.


Produktinfo:

Ett lyxigt puder med mineraler, noggrant bakat för att ge en skiftande men ändå naturligt matt finish. Ger perfekt och osynlig täckning. Använd för att fixera foundation eller för att förbättra makeupen under dagen.



MAC - Mineralize Skinfinish Natural # Medium 290:-



/malin..




Av malin - 5 juni 2012 18:32

 



Titta vad jag hittade på köksbordet när jag kom hem idag, ett paket från KICKS. Jag beställde det i söndags kväll och nu är det redan här, snacka om snabb leverans! Stort + för det! Vad som är i får ni se senare ikväll för nu ska jag åka och hälsa på hos kära bror.


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards