Malin Nordström

Alla inlägg under december 2009

Av malin - 22 december 2009 17:30

    



Försöker få med Missy på bild, inte det lättaste!


Men varför blev det så kallt igen!? Det är en pina både för mig och hundarna att gå ut på promenad. Inte roligt! Och ikväll måste jag  börja handla lite julklappar, sista dagen imorn, illa Malin.


Men först ska vi äta lite hemmagjord pizza, gott.



Av malin - 21 december 2009 22:24

  

Hittade en skål på Ikea.


 

Ett paket strösocker.


 

Siffror från Panduro som man bara blöter upp och sätter fast på ljusen.


  

Ljus från Ikea.


  

Ner i sockret.


      

Och denna gång blev det mandariner med nejlikor och kanelstänger.

Luktar gott! =)




Av malin - 21 december 2009 20:18


Hörru du, man ska vara snäll annars får man inga julklappar. hehe   




Av malin - 21 december 2009 17:39

    


I lördags fick jag äntligen upp lite pynt, så nu har julkänslan kommit lite. Och ikväll tänkte jag att granen ska upp.  Jag har även gjort en adventsgrupp med ljus, madariner och kanel. Och jag har tagit bilder så sen får ni se senare.    




Av malin - 21 december 2009 17:38

 

Titta en ny omröstning!



Av malin - 21 december 2009 17:19

    



Jag har fyllt år och jag hade tur och fick fina presenter i år igen.    Lite av det jag fick var en locktång, presentkort på Birsta City och Cover all mix från MakeUpStore.


* mysig kofta

* presentkort på klipp och färg

* Harry Potter bok

* biobiljetter

* ljusgrupp

mm..


Tack alla för dem fina presenterna! Kram



Av malin - 21 december 2009 13:14


Hallå! Vi har varit utan nät så jag känner mig vilsen  nu vid datorn..hehe Men nu är jag tillbaka..igen.. Men jag har aldrig varit så duktig som jag varit under dem här dagarna, jag har städat som ett litet troll, byggt ihop en massa möbler och fixat oxh trixat.


Nu ska jag betala lite räkningar men sen ska jag visa lite av det jag har fått i present. Hörs lite senare!

Av malin - 17 december 2009 12:46

  



Harry Potter nörd..ja. Fick denna bok av bror M och hans tjej i present, så nu ska jag skynda mig att läsa den så jag kan se filmen sen.   



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards