Malin Nordström

Alla inlägg den 27 december 2009

Av malin - 27 december 2009 20:59

  



      




Jag och älskling har haft en riktig myskväll ikväll. Film, karra och cola, kan inte bli bättre. Tände lite ljus, och just denna fina ljusgrupp fick jag av Hanna i present, tack tack.


Men nu ska jag tvätta av mig sminket, hoppa i säng och läsa lite Harry Potter. Kan bara säga att jag har haft en riktigt bra söndag och det är jag glad för. Så jag hoppas att jag sover gott inatt oxå. Men det gör jag nog.


Så godnatt vänner!



Av malin - 27 december 2009 16:46

    



Har precis kommit hem från stan, lämnade julklappar till Janina. Och jag passade på att ha på mig en julklapp från henne, en superskön randig tröja. Det var mycket trevligt att träffas och allt kändes som vanligt.   


Annars så fick jag faktiskt inte med mig nåt roligt hem bara lite godis, en film och dricka..och en laktosfri mjölk..vilken shopping!   


Och nu måste vi komma på nån middag, är hungrig! later..



Av malin - 27 december 2009 12:47

  



God Jul på er! Lite sent men men..


Tänk att det redan är över, tråkigt haha Jag gillar verkligen julen. Men det har åter igen varit en bra jul och jag hade varit snäll år igen. Fick jätte mycket fint. Ska försöka ta några bilder på vad jag har fått.


Vi firade först nere i Skatan och sedan i Matfors så vi hann med båda. Och shit vad jag har käkat, har gått runt och känt mig som en boll i flera dagar. Och nu är det inte många dagar kvar på detta år, skönt med ett nytt.


Nä nu ska jag ut med hundarna i snön och sedan ska jag ner på stan. Kram



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards