Malin Nordström

Alla inlägg den 29 december 2009

Av malin - 29 december 2009 22:20

   


Fick en mortel, ansiktsmasker, nagelvård, Elsas Mode av Sofi Fahrman och mascara..



  

  


Fick en jättefin klänning av älsklingen från Paris, Kate & I + presentkort på BC. Tack, det var perfekt! =)




Sedan fick jag oxå:


* påslakan

* underkläder

* hårinpackning

* massa p-kort på BC

* 2 st p-kort på Ikea

* armband

* tröja och leggins

* pengar

* salladsslungare


och lite mer, längtar tills man kan börja använda allt. =) Men jag har redan använt några p-kort på BC. Tänkte visa imorn vad jag har köpt för dem, kan säga att det blev svart, svart, svart.. =)


Nä nu säger jag godnatt för idag, hörs imorn!



Av malin - 29 december 2009 22:12

  

                                  


Här kommer lite bilder från Julafton, och det var en riktigt bra jul i år. Tack för alla fina julklappar som vi har fått, vi är mer än nöjda!


Ska visa snart lite av det jag fick, men först ska jag ta ett glas o´boy och en lussebulle, mm gott! 



Av malin - 29 december 2009 14:49

  


Milton och Missy tycker det är för kallt nu igen..jag oxå! Usch, men liltösen är glad att hon har sin tröja iaf..hehe Men det bästa är att sitta och titta ut genom fönstret.



Av malin - 29 december 2009 14:44

    



Idag blev det tee Cubus, halsband Lindex, jacka GT (ny), mössa HM, klocka Fossil och gamla trasor till jeans från VM. Måste verkligen köpa nya svarta jeans, dessa har gjort sitt för länge sen!



Av malin - 29 december 2009 10:29

  



Kom på att vi såg Terminator Salvation här om kvällen och jag trodde inte jag skulle gilla den men tji fick jag. Jag gillade den. Det var ju robotar med så jag påmindes om Transformers, men den var bra, det var tom. lite kärlek med. haha Så det blev ännu en film jag gillar och rekommenderar.




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards