Malin Nordström

Alla inlägg den 28 december 2009

Av malin - 28 december 2009 22:13

  



Dagens fynd hittade jag på Cubus och Lindex. Tee med ficka i grått från Cubus för 64.50:- (ord. 129:-)  och halsband med ett kors från Lindex för 99:- Så jag är nöjd, det kanske åker på redan imorn.   



Av malin - 28 december 2009 21:45

  



Hej! Måndag är snart slut men jag hunnit med lite idag, shopping, städa, lagat mat och vilat. Det var viktigt de där sista..hehe


Men jag tycker att det räcker med snö nu, fan hur mycket ska det komma? Nu är bilen under snö igen och då använda jag den igår,  jobbigt.


Nä nu blir det en dusch och sen om jag orkar så ska jag lägga in bilder på mina fynd jag hittade idag och lite av julklapparna jag har fått. Hej så länge..


Av malin - 28 december 2009 21:22

  



Igår såg vi Inglourious Basterds med Brad Pitt och Diane Kruger. Förstod att den skulle vara lite speciell då det är Quentin Tarantino som har gjort den.  Och visst var den konstig, men jag gillar den, dock trodde jag att den skulle vara lite roligare och att den skulle utspela sig på ett annat sätt.


Så jag hade väl lite högre förväntningar på den. Men jag tyckte Brad Pitt spelade bra, han spelade en skön karaktär. Men det är en väldigt speciell film, men den rekommenderas!



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards