Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2009

Av malin - 6 augusti 2009 00:11

















































Dåligt fiske men det var en fin kväll! Nu blir det sängen, hörs imorn!














Av malin - 5 augusti 2009 00:19
































Dessa 2 ringar fyndade jag på en marknad i Paris. Ångrar att jag inte köpte fler.





Nu blir det sängen och ett avsnitt av Fringe, king. Godnatt!

























Av malin - 4 augusti 2009 13:43





































































































Lite bilder från Paris, orkar inte berätta så bilderna får tala för sig själv. Såg att vi inte hade några bilder när vi åt, men det gjorde vi kan jag lova. Hann bara inte ta kort för maten försvann så fort, fota brödsmulor är inte så skoj..






Hade även velat se mycket mer, men man hinner inte så mycket på så få dagar då allt ligger så långt ifrån varann. Så det är värt fler besök. =)









































Av malin - 4 augusti 2009 11:42









































.

.

.

.



























Av malin - 3 augusti 2009 20:35
















Jaha, då var en beställning på HM gjord, farligt det dära. Blev 2 klänningar, en mössa och ett halsband för mig. Sen lura jag på mamma och R lite saker oxå.










Beställde detta halsband i silver..






















Av malin - 3 augusti 2009 18:17



























Nu är vi hemma igen efter en liten tur och vädret är kanon. Men nu ska jag hjälpa mamma med maten så den blir klar, för jag är hungrig. Ugnspannkaka ska det bli, hur längesen som helst sen jag åt det!


















Av malin - 3 augusti 2009 13:52



































I lördags fixade vi lite biomys här för mamma och pappa. Vi såg I love you man, mycket rolig film, dock hade jag kanske lite för höga förväntningar..haha =P


Men se den! Så ni får skratta lite. =) Nu ska vi åka och handla lite. Ha de!














Av malin - 2 augusti 2009 17:24


























































Sådär nu har jag fått till nätet, härligt! Har gått igenom alla sidor jag brukar titta på varje dag och oj vad tid det tog när man inte har kikat på dem på en vecka, blev nästan jobbigt.




Här är allt bara bra, fint väder och god mat som vanligt. Idag har grabbarna fixat med det nya köket vi hade med oss hit och jag och mamma har småpysslat lite (ok mest mamma). Nu blir det snart mat sen ikväll kanske det blir lite fiske på bryggan..dvs om jag orkar pallra mig ner. Känner mig lite tvingad..haha




Och ser ni vad mamma och jag hittade i förrådet här förut..hehe japp en pälsmössa, najs! Lite varm nu kanske..





Aja, nu slipper jag iaf.  att mms-blogga, inte det billigaste här ifrån Norge och Paris för den delen. Och senare ikväll tänkte jag lägga in bilder från Paris på datorn, ska försöka ladda upp några här med såklart!



Nä nu hjälpa mamma lite, later..

















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards