Malin Nordström

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av malin - 17 augusti 2009 17:56











I Paris..









Det första som händer när jag kommer ner och ska dra kortet i maskinen så piper det till extra..jag hade en lite skuld på 30:- och duktig som jag är så hade jag med det =) Men det gick bra att träna körde en timme sen fick jag huvudvärk och den sitter i fortfarande..




Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..har egentligen 1000 måsten..men nä..känner inte för det..





























Av malin - 17 augusti 2009 12:58































Yes, nu ska jag faktiskt gå ner på Ego och träna!! Vet inte om jag är så laddad, känner mig mest tvingad.. Åt precis en munk, är det bra?




Hörs sen..lär va som en död fisk..

























Av malin - 17 augusti 2009 11:55























Har haft en datafri helg, mycket skönt. Testa det! =) I lördags var vi en sväng till Birsta och gjorde en massa nödvändiga ting bla. så provade jag stl 37 i dem nya skorna jag hade köpt, men dem var alldeles för stor så jag behöll 36. Sen gjorde jag bara en massa måsten.



Och igår så var vi på marknaden en sväng, åt en langos, köpte presenter och köpte även en massa gott. Precis som det ska vara. Sen for jag och bror C till Ica maxi för storhandling..poff så var 1300:- borta..inte lätt.








Nu ska jag få i mig nåt i magen sen ska jag försöka dra mig ner till Ego..Har inte varit där på år och dar men nu jävlar ska jag dit.. Får se om jag kommer iväg.. Jag är inte att lita på.. Kanske kommer på bättre saker att göra..










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards