Malin Nordström

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av malin - 13 augusti 2009 17:05



























Dessa skor från DinSkor köpte jag igår för ynka 449:- hur sköna som helst och med en bra sula och klack till hösten/vintern. Köpte stl 36 som vanligt men jag vet inte om jag ska byta till en 37 då jag tror det kan bli lite för tajt med strumpor i 36. Får fixa det imorn.




Köpte även en svart, lång vanlig kofta och två tröjar till R.
















=)

Av malin - 13 augusti 2009 16:42









.

.

.

.
































Fick ett mms nu....jag har blivit faster igen!! =) hihi längtar tills jag får träffa lillgrabben, vet inget om han än och hur det har gått. Men hoppas att jag får reda på allt snart. =)




.

.

.







Av malin - 13 augusti 2009 13:21
































Hej, har nyss varit och ätit lite lunch. Hade iaf. jättetrevligt med Lotta igår, käkade först lunch på 1891 sedan blev det lite shopping för min del och sen blev det en tur till bros C och Sara. Fick lite fika och försökte tappert komma på ett killnamn...inte det lättaste!!





Nu är iaf. Sara på förlossningen och ska snart bli igångsatt, spännande. Så förhoppningsvis så kommer lillebror ikväll. Har begärt uppdateringar från bror hela tiden. Vill ju veta hur allt går! =)






Nu ska ja ta en bild på det som jag fick med mig hem igår.


















Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards