Malin Nordström

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av malin - 24 augusti 2009 19:19






































Hur kan man vara sugen på en kräftskiva när man inte äter kräftor?? Måste vara nåt annat..stämningen, hattarna, drickat eller bara att umgås kanske..














Av malin - 24 augusti 2009 18:21































Snygg svart body från HM.com som tyvärr är slut i nästan alla stl..typiskt!








Av malin - 24 augusti 2009 17:33





















































Som många andra så gillar jag denna nya trend, lårhögt. Bara man klär sig rätt till det annars blir det lite för mycket. Har redan ett par med utan klack och nu vill jag ha ett par med klack. Dessa 2 kommer från Scorett.


Vad är finast, med snören eller utan?








Av malin - 24 augusti 2009 11:17




























Alltså vilken helg. Utav lördagens 24 h så låg jag nog i sängen i 20 timmar, helt sant! Vilket deppit väder det var, var trött hela dagen! Men igår var det andra bullar, hör och häpna: vi städade hela förrådet och bilen, tog hela dagen sen städade vi lägenheten oxå!! Inte likt oss..haha



Och mamma & pappa kom förbi igår, mycket trevligt! Enda som är jobbigt nu är att allt vi rensa ut igår ligger i bilen...så nu är den proppfull igen.. Men nu är det fint iaf, det viktigaste!





Nu ska jag ringa lite samtal som vanligt och sen tänkte jag försöka komma iväg  till Ikea. Vi får se.. Hörs senare..


























Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards