Malin Nordström

Alla inlägg den 29 februari 2008

Av malin - 29 februari 2008 21:19

I´m back!


Det blev inget mer handlat för min del på min andra shopping tur med Janina iaf, lika bra va väl det! Och för lilla janne blev det inte så mycket heller, bara lite rosa bubbel tjejigt va!? =) hehe

Får se om vi kan korka upp den imorn. ;)


Jag har ju glömt att berätta att jag har gjort en stor rensning av min garderob, och det var verkligen på tiden! I onsdags var mamma så snäll och kom förbi och hjälpte mig. Slängde och skänkte bort massor! Jag var riktig duktig på att rensa, men det tog några timmar oxå, mamma kom inte iväg förens vid midnatt, stackarn, Tack mamma för all hjälp! =)

Och jag var även så duktig att jag tog för- och efter bilder, de ni! =)


Före..



 





Pappa kom förbi och hjälpte mig med att sätta upp en till stång så jag kan hänga upp ännu mer kläder =) Tack pappa!




Efter!!





Visst blev det fint??

Får väl se hur länge jag lyckas hålla det såhär fint, mamma gissade på en vecka..


 Och det här blev bortrensat, lite kastades och resten skänks bort

(även att mamma fick ta med lite tvätt hem, mycket snällt!)




Sedan var mamma snäll och fållade upp mina gardiner, tack tack! =)





Nä, nu tror jag måste ringa micke och höra vart han tog vägen, han skulle ju skjutsa hem mig. Måste bara tacka c & s för den goda middagen

(fläskfilé & ris med bea, sweet)

 Måste försöka komma i säng hyffsad tid, ska jobba imorn 12-18, vill inte va så trött imorn när jag vaknar, det blir så jobbigt, åssså man hålla på å stressa, och då lyckas jag alltid glömma hälften jag ska ha med mig.


 .................................................
............................................

 Nu fick jag en Rosebud, strawberry, perfekt! Min är snart slut.

Tack så mycket sara! =)

..................................................
...........................................


Så ha de!


Av malin - 29 februari 2008 15:53

Nu har jag nyss kommit upp till bror å saras läga, efter en shopping tur på stan..skoj! Jag går ju aldrig på stan nu för tiden, så man måste ju passa på.=) Så de blev lite nya saker..


* Svarta stövlar (som halva sundsvall har)

* Ögonskugga från Make Up Store

* 2 st ögonskugga pennor


Men nu måste jag springa ner och möta janne, hon ville ju gå en sväng med mig på stan så hon får väl det då. ;)


Återkommer snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards