Malin Nordström

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av malin - 21 februari 2008 10:27

Idag vaknade jag lite stel.. Jo, för jag var så duktig att jag tränade igår, de ni det var ett tag sen. Körde Bodyclassic med janina och det känns att vi har haft ett uppehåll ett tag, för efter 20 min var man ju slut haha =) Men det var ju bara att härda ut. Så idag har jag lite ont axlarna, lite otränad kanske?! Och det blir träning även idag, fast idag blir det Bodystep, tror vi valde det.. Tänkte försöka få upp kondisen lite och så man blir lite piggare på dagarna. Men vi får väl se hur länge man orkar. =p


Men det här med nytt kök får nog vänta till hösten, jag har en bärande vägg i köket så jag måste försöka få nåt kf på vad en balk skulle kosta och sätta dit istället.. Så det blir ganska mycket jobb med mitt kök så jag väntar ett litet tag. =) Tänkte försöka hitta nån fin tv-bänk och en matta till vardagsrummet istället, men det är bara det att jag har tittat äverallt, men hittar inget. Ska ju ha tv-bänken i valnöt men jag tycker inte det finns nåt att välja på.. =( Men jag och mamma & pappa ska nog kika runt på lördag.


Imorn ska jag åka och häsla på mamma å pappa och varje gång jag varit där så har jag lust att ta med min katt hem, lilla isa så söt! Men jag vet att jag inte kan sätta henne i lägenhet när hon är van att bo i hus.. Men hon är ju som mitt lilla barn!


Nä, nu ska jag ringa Lotta! Hörs!


Syns imorn Isa! =)






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards