Malin Nordström

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av malin - 26 februari 2008 18:07

..................................................
.................................

Fick reda på idag att det ska kläckas en till liten bebis i sommar!

Grattis! =) 

..................................................
.................................



Nu har jag landat hos brorsan  och sara efter en ovanligtvis snabb & lättarbetad dag på jobbet! Inge fel med det. =) Det är ju lite trögt att jobba nu när det är en sån lugn period. Men det blir bättre snart.


Men det blir inte så mycket mer idag, har lånat en film av christian nu så ska snart åka hem och äta lite mat och titta på rullen. Sedan blir det väl sova som vanligt.. =)




Får väl se om det är bra. =)



Nä nu tror jag jag ska åka hemöver och laga lite mat, även att jag fick en stor godispåse igår av världens snällaste.Gott =)


Måste bara lägga upp en bild på Emmy & mig sen i jul, vilken sötnos. =)

 Däremot såg väl inte jag så pigg ut.. =/



 



Nu ska jag dra! Hej då!




Av malin - 26 februari 2008 09:58

Lite seg på skrivandet nu..


Men tänkte iaf. uppdatera va jag gjort i helgen eller snarare vad jag inte gjort.. =/


Lördag

Vakna tidigt som vanligt, tog en lång dusch så jag sedan blev stressad när mamma skulle komma och hämta mig för att vi skulle åka på Möblera i Nacksta. Dem stängde 15.00 och vi kom 14.50 =) hehe alltid i sista sekunden.. Men det var tur att vi åkte dit, för nu har jag hittat en tv-bänk och typ en skänk..som jag ska ha mot den korta väggen. Så sen var det bara att fundera ut vilken modell jag ville ha för det fanns massor. Sedan åkte jag handla lite mat för vi skulle göra hemmagjord pizza till middag, och det blev supergott, fast orkade bara halva. =) Efter det blev det en Beck film och därefter den sköna sängen. =)


Söndag

Vaknade faktiskt senare idag skönt, sedan blev det en lång dusch igen..=) Sedan kom mamma och micke å hämtade mig så vi åkte på Möblera igen för nu hade jag bestämt hur jag ville ha det. =) Så då kunde jag äntligen beställa, men det var lång leveranstid vecka 15 skulle det komma.. =( vill ju ha det nu. Men det blir bra ändå för det var ju inte billigt.. =/ Men möblerna är iaf. vita och lite i välnöt, kommer bli perfect! =P Sedan åkte vi och handla mat på ica för vi skulle ha familjemiddag i matfors sedan, alla var där roligt! =) Väl där fick vi ris m. fylld lövbit och sås, sallad. Och till efterrätt cholkadpudding & mousse. mums. Sedan såg vi Transformers (bara jag som inte hade sett den..hehe) Men det var riktigt bra! Sedan blev det bara hem och sängen för oss.Sweet


Och igår (måndag) jobbade jag bara.. Men det var trevligt att komma efter jobbet iaf. för på bordet stid klyftpotatis, fylld fläskfile och sallad å bea. Super gott! Tack! =) (blev ju även över för en matlåda till mig idag) Sedan var jag tvungen att se Csi kungprogram! Sedan var det dags för sängen!


Rolig helg..nja det var skönt å inte göra något iaf. behövdes! Men vad som händer idag vet jag inte..jobba till kl. fem iaf. sedan får vi se!

På återseende!

kram



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards