Malin Nordström

Alla inlägg den 12 februari 2008

Av malin - 12 februari 2008 21:56

Ja, nu är detta inte gjort på fri vilja.. =) utan lilla s har tjatat på att jag ska fixa en blogg för att sitta å skriva en massa saker jag egentligen inte har tid med och intresse för.. Bloggarna är ju för dem flesta ett ställe å snoka på..ja om killar vi inte får..tjejer vi hatar,å allt va de är.. men jag ska väl ge de en chans, jag kanske får en snäpp på näsan bara för att jag lite negativ, när jag inser hur roligt det är.. =p Snart sitter jag väl här å laddar upp bilder på allt jag har fyndat och nåt sött kort på min lilla tokfia till brorsdotter.


Vi får se hur det blir, nu är det iaf. dags för mig att avsluta detta första inlägg. Och jag lovar det kommer va många som blir förvånade att denna sida finns framöver..men det bjuder jag på! =)


Vi ses!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards