Malin Nordström

Alla inlägg den 13 april 2015

Av malin - 13 april 2015 23:55

Ja då var jag i Stockholm och har gått min första dag på KN NAILS i Solna, i sommar kommer jag även vara nagelterapeut, så roligt. Det känns bra att kombinera makeupen och naglar. Har fått så mycket positiva reaktioner. Så jag hoppas att ni kommer vilja fixa era naglar hos mig sen :)

Idag gick vi igenom lite allmänt om allt, och gruppen verkar jättebra. Vi har inte fått våra grejor än men det kommer väl i veckan. Märket dem jobbar med och undervisar i är Light Elegance (gel).


Nu är det dax o sova så hjärnan orkar ta in ny information imorgon, natti!


/Malin..

Av malin - 13 april 2015 22:00

 




Titta vad jag hittade, en Ikea påse med lite julklappar =) Jag tog det viktigaste direkt efter julafton sedan glömdes resten bort haha (erkänner att detta är inte första gången det händer). Men hur roligt är det inte då, det blir som en extra julafton =)



 

Lite köksprylar..



 

Snygga grytunderlägg från Nicolas Vahé




 

Hand & nail cream, perfekt till vårat nyrenoverade bardum



 

Väldoftande bodylotion och en liten necessär som är bra till örhängen mm i handväskan eller när man reser.



 

Vita hotell påslakanset, underbart!




/Malin..


Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards