Malin Nordström

Alla inlägg den 22 november 2012

Av malin - 22 november 2012 23:03

 


ANATOMICALS Dont Just Clean It Women, Scrub It


Grovkornig body scrub med en lyxig doft av melon, som ändå löddrar likt en shower gel. Korn från malda valnötsskal skrubbar huden len.




Åh, den här scrubben luktar så gott, använder den varje vecka när jag duschar. Men tycker inte att den löddrar som en shower gel som det står att den ska göra. Kommer helt klart använda upp den. Har testat några produkter från Anatomicals nu och dem har varit jättebra, dock vet jag inte vart man kan köpa dem. Måste nog kolla upp det..




/malin..






Av malin - 22 november 2012 15:15

Om jag kunde få gå klädd såhär i backen så skulle jag oxå gilla vintern och snön! :) Dem har fått in mycket snyggt nu och idag när jag tittade i posten så hade jag även fått en bonuscheck på HM så nu har jag snart rabatter på alla butiker, härligt! :)


Sedan så hade jag även beställt ett par leggings som skulle komma nu i november, men inget paket har dykt upp bara en räkning, jätte konstigt. Så jag ringde ner till kundtjänst och berättade hur de låg till och tydligen hade paketet kommit på villovägar. Så hon skulle skicka om det men såg sedan att dem var slut i min stl. Jag sa att jag förstår att det kan bli fel ibland och sa att jag är en liten otursmänniska och att det va lugnt. Men hon var så gullig och sa att hon skulle skicka ett presentkort med posten eftersom jag var en liten otursmänniska :) hihi Så stort tack till HM och deras service! Roligt att se att ett så stort företag bryr sig om små kunder som mig :)

/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards