Malin Nordström

Alla inlägg den 7 november 2012

Av malin - 7 november 2012 23:40

Andra dagen i rad som jag somnar i sängen efter jobbet, vet inte vad det är. Jag som aldrig brukar vara trött är helt plötsligt helt slut. Hinner inte göra nånting när man tar o däckar så fort man kommer hem.

Men nu målade jag naglarna iaf med det nya lacket från glossyboxen. Sedan bjuder jag på en bild på en väldigt trött Malin, tur det är en mobilbild och lite suddig så ni inte blir rädd. :)


Men nu är jag iaf ledig i två dagar, vilket betyder sovmorgon, längtar! Godnatt, syns imorgon!

/Malin..

Av malin - 7 november 2012 11:30

 


 




Fick denna foundationborste från min fina vän Janina för ett tag sedan och har testat den nu. Själva borsten är jättelen och mjuk fast det är så korta strån på den. Det tog ett tag innan man blev van att den är lite stummare, jag är ju van vid min foundationborste från Make up store som har längre strån och blir lite mjukare. Men det som är bra med denna från Sigma är att man kan få foundation att täcka mer och bättre så när jag ska till ex ska ut och vill ha en mer täckande makeup så brukar jag använda Sigma borsten. Så det blir tummen upp för Sigma kabuki foundationborste!



/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards