Malin Nordström

Alla inlägg den 13 november 2012

Av malin - 13 november 2012 21:09

 


Day Control Deodorant Roll-on  220:-





Tänkte börja tipsa om julklappar, vad tror ni om det? Tiden springer iväg och snart är det julafton, jag längtar ihjäl mig som vanligt =) Jag har redan börjat med mina julklappar, är faktiskt lite sen i år, man måste va ute i god tid när man själv jobbar i butik.


Iaf. så är första julklappstipset till pojkvännen eller brorsan kanske. Det är en deodorant från Biotherm Homme 75 ml. Jag har köpt den flera ggr till min karl och vet att brorsan oxå har använt den och båda älskar den. Den är alkoholfri, minskar svettutsöndringen, motverkar svettlukt och den är berikad med lugnande kamomillextrakt som gör att den passar känslig hud perfekt. Vet att den är dyr, men som present eller julklapp så tycker jag att det är ok. Ibland är lite dyrare bättre.. =)




/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards