Malin Nordström

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av malin - 13 februari 2013 22:55

Idag har jag, Helena på Lyckliga gatan och fotograf Fredrik fotat ute i kylan. Jag fick stå modell i två olika bröllopsklänningar och jag gjorde makeupen. Det blev sotade ögon med svart och lila, och för att göra något annat så gjorde jag en mer trend makeup med lila rouge som gick upp mot tinningarna. Vi hade super roligt, och nya idéer är redan på G :)

Alltså sorry för dåliga mobilbilder men minnet är fullt på kameran och jag hinner inte köpa nåt nytt förens till helgen.


Hoppas verkligen att det blev några bra bilder ikväll, man är ju inte direkt nån modell :) Men nu städa lite och sedan sova!

/malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards