Malin Nordström

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av malin - 5 februari 2013 12:18

Målade naglarna igårkväll med ett av Lancome lacken jag fick i julklapp. Skulle måla med det mörkröda men fick inte upp korken så det fick blir ett med lite mer sommarfärg istället :) Men det känns bra nu med lite vårkänslor då det började snöa för fullt.

Lancome # 112B



/Malin..

Av malin - 5 februari 2013 00:20

Har haft riktigt dåliga naglar nu dem senaste veckorna, har inte alls hunnit med att ta hand om dem. Men som tur var så fick jag ett nagelkit från pappa i julklapp :) så ikväll blev det lite nagelvård framför tvn. Så nu känns det genast mycket bättre!

Detta kit är från Depend och det följde med nagelfil, myrrolja, nagelborste, nagelbandsrengöring, nagelbandscreme, handcreme och en liten pinne som man kan försiktigt ta bort hud från nageln. Perfekt storlek och lätt att ta med sig så tummen upp pappa :)


Nä nu blir det sova då jag orkar lära mig bokföring imorgon :) Godnatt!


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards