Malin Nordström

Alla inlägg den 11 april 2013

Av malin - 11 april 2013 16:37

Idag är det städdag men ibland blir jag så uttråkad så jag måste kika lite i nya Sofis mode :) Sedan att det är sol ute gör ju att det blir ännu tråkigare att städa! :( Usch!


/Malin..

Av malin - 11 april 2013 15:41

Efter håret var fixat såg Hanna ut som en mini Michelle Obama =)




 

Ni skulle ha sett Lollos hår! Så jäkla långt och mycket! haha Så fint!




   

Och Linda var en naturlig skönhet! Och ibland när hon skrattade så såg hon ut som Emma Wiklund! =)







Dessa fina tjejer sminkade jag i söndags till modevisningen i Härnösand. Tjejerna var så söta och snälla fast det blev låång väntan. Blev tyvärr inte så många bilder då jag var tvungen själv att hoppa in som modell. Men allt gick jättebra och nu är första modevisningen avklarad!



På makeupbilderna så är det inte lagd några läppar och kajal då de var en stund kvar till visningen och att vi skulle äta innan oxå. Och tyvärr fick jag ingen bild på det efter det lades på pga. all stress. Men det blir så när det är långa dagar och modellerna ska äta mat så man får alltid bättra på och fixa det sista väl på plats.



Modeller: Hanna, Lollo och Linda

Kläder & acc: Lyckliga Gatan

Hår: Salong Ulrica, Härnösand

Makeup: Malin Nordström







/malin..










Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards