Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2013

Av malin - 1 oktober 2013 23:24

 



Kors i taket men jag sitter vid datorn idag, inte vanligt nu för tiden. Men var tvungen att sitta och fixa några fakturor, tydligen viktigt om man vill få in lite pengar =P Men nu är det klart så det blir en promenad med hundarna sen direkt i säng för att sova.


Har tänkt att jag ska köpa färska blommor varje fredag inför helgen, tycker det är så fint och luktar gott. Och i torsdag när jag blev hämtad på jobbet hade min R redan fixat det, blev överraskad med en blombukett i bilen, så fint! Och inte nog med så blev jag hämtad med limousin förra fredagen när jag slutade jobbet och sedan överraskade han ännu mer med en spa weekend på Hotell Södra berget!! Jag måste ha varit väldigt snäll! =) Helt underbart var det, tack så hemskt mycket älskling! LOVE YOU!




/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards