Malin Nordström

Alla inlägg under september 2013

Av malin - 7 september 2013 16:16

Idag har jag tillbringat dagen på Lyckliga Gatan och sminkat två st bröllopkskunder. Alltid lika roligt att vara där och jobba, önska att jag kunde göra det oftare. Mer bilder kommer senare.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till en surströmmingsfest, hua. Blir annat för mig :) Trevlig lördag!


/Malin..

Av malin - 5 september 2013 09:15

   

Hade lite tur denna resa för sist när vi åkte till Cypern så beställde jag Maybellines mascaror men då hade dem hunnit tagit slut, men denna gång så fanns dem kvar, perfekt till sminkväskan! Sedan så behövde jag en ny dagcremé då jag fick så dålig hy av min andra så jag tänkte testa denna dagcremé och nattcremé från NO7, någon som testat dessa? Hoppas att det ska vara nå bra då jag inte orkar testa några fler snart!



/malin..








Av malin - 4 september 2013 20:00

 Fina trosor!



   

Bodylotion

MIDNIGHT DARE - Rasberry & Sandalwood

SECRET CRAVING - BlackCurrant & Vanilla absolute

SUCH A FLIRT - Starfruit & White orchid



 

Lipgloss #Rebel





Dessa saker låg i påsen: två par trosor, ett lipgloss och tre st bodylotion som luktar gudomligt! Kommer verkligen handla mer! Så ja...jag älskar verkligen Victoras Secret, fast utbudet var lite dåligt på Arlanda tycker jag. Tror jag får ta en tur till London istället =)



/malin..




Av malin - 3 september 2013 22:58

Fick gå hem från jobbet idag, feber, yr, svimfärdig och illamående..usch vad jag inte gillar vara sjuk och behöva vara hemma från jobbet. Blir hemma imorgon oxå så då ska jag passa på och visa vad jag köpte på Victorias Secret. Godnatt!


/Malin..

Av malin - 2 september 2013 21:30

Var längesedan jag var så här trött och det är bara måndag än! Och det börjar bli svinkallt ute, vill ju ha sommar så jag kan använda min nya hatt.

Denna vecka blir fullspäckad: jobb på If till på fredag, torsdag ska jag få prova klänningen som beställdes till Buisness Awards, lördag har jag två st brudmakeuper och surströmmingsfest på kvällen, och på söndags ska jag på fotografering, 3st ska sminkas. Roligt! Mer om den senare i veckan. Full fart!

Kanske borde passa på och sova..


/Malin..

Av malin - 1 september 2013 23:19

Varenda gång jag åker på en resa så försöker jag hitta några fina smycken. Denna gång hittade jag två fina ringar som fick följa med hem. Fick ge ca 30:- st för dem, nöjd tjej!



/Malin..

Av malin - 1 september 2013 22:46

Tack för denna vecka tjejer! <3


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards