Malin Nordström

Alla inlägg under augusti 2013

Av malin - 13 augusti 2013 22:46

 




Ja i år så kommer jag få gå på min första Sundsvall Business Awards , det är mina fina vänner Lotta och Helena på Lyckliga gatan som har bjudit med mig. Dem ska nämligen klä alla värdar som arbetar på galan och har då fått biljetter så dem kunde bjuda med dem som dem har samarbete med, roligt!  


Förra veckan jag där och provade ut en klänning som jag ska bära, den ska beställas så ni får se en bild när den kommer hem, väldigt snygg iaf ;)


Det är så otroligt roligt att dem fick uppdraget i år, tänk vilken resa dem har gjort, önska er alla lycka tjejer! =)



/malin..





Av malin - 10 augusti 2013 20:01

Här är dagens brud Anna, stort grattis och önskar er all lycka i framtiden!


/Malin..

Av malin - 9 augusti 2013 16:07

Glöm inte att följa mig på instagram! ;)



/Malin..

Av malin - 8 augusti 2013 23:47

Igår var jag och hälsade på hos Lyckliga gatan, och inte bara för skojs skull utan jag var där och provade ut en klänning inför ett event jag ska på snart. Spännande och så roligt! Berättar mer i helgen.

Hittade även två fina halsband som jag lagt undan, guldfärgade dessutom! Jag använder bara silver men vill alltid börja använda guld men det blir aldrig av. Så nu jäklar ska jag börja! Får se om jag hinner förbi i veckan o köpa dem annars får ni se dem nästa vecka.

Jag har även en brud på lördag så ska försöka hinna ta lite bilder. Men nu blir det sova för imorgon blir det jobb och AW, trevligt! :)


/Malin..

Av malin - 5 augusti 2013 23:26

Såklart glömde jag ta en före-bild på bruden. Så ni får bara två efter-bilder. Och bara dåliga mobilbilder oxå, duktig jag är ;) Men när det var tärnans tur så hängde minnet med så där blev den en före och efter bild iaf. Dem blev iaf jättefina och jag hoppas ni hade en helt underbar dag. Stort grattis till brudparet och lycka till i framtiden.



/Malin..

Av malin - 3 augusti 2013 14:02

Idag befinner jag mig ute på Tynderö bygdegård och sminkar en brud och tärna. Bilder på tjejerna kommer senare för nu ska jag iväg handla lite gott inför vår grillfest ikväll. Trevlig lördag vänner!

/malin..

Av malin - 2 augusti 2013 17:57

Nagellack från Nails Inc, torrschampoo från Kevin.Muphy, kroppsrengöring från Anatomicals, fotgel från Beautybird och en återuppbyggande hårkur från Goldwell.


Torrschampoot och hårkuren är jag mest intresserad av att få testa sedan så luktade kroppsrengöringen jättegott. Nagellacket är mer rosa i verkligheten.

Får testa lite i helgen för nu ska vi iväg på middag. Fredag o strålande väder, underbart!


/Malin..

Av malin - 2 augusti 2013 17:26

Hade post o hämta ut på vägen hem från jobbet, och det var en ny Glossybox, spännande. Måste ut med hundarna först men efter det får ni se vad det är i :)


/Malin..

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards