Malin Nordström

Alla inlägg under maj 2013

Av malin - 16 maj 2013 22:40

Nu ligger jag i sängen och är trött efter en jätte rolig dag med Lotta på Sax & kam, Linda på Affären, fotografen Kristofer och alla modeller. Så himla roligt och se förvandlingen på alla tjejer, man kan inte tro att det är samma tjejer! Ska bli så jäkla spännande att få se före/efter bilderna. På måndag får ni gå in på Sax & kams hemsida och rösta på den tjej ni tycker ska vinna. (Kläderna kom från Affären och Nannas, skor från Kax, smycken från Kent)



Tack Lotta för att jag fick vara med på detta, så roligt! :)


/Malin..

Av malin - 16 maj 2013 13:02

Då är jag redo att ta emot första modellen, håret som ska göras klart först bara :)


/malin..

Av malin - 15 maj 2013 23:42

Jag har precis tvättat mina penslar och självklart med det bästa, Yes handdiskmedel och shampoo. Och även sminkväskan är packad och klar. Så nu är jag redo för morgondagens "Gör om mig" på Sax & kam. Det är fem stycken som har blivit uttagna, spännande! :)


Ja så nu måste jag sova så jag orkar jobba imorgon. Godnatt! :)


/Malin..

Av malin - 14 maj 2013 22:40

Ligger och längtar till v 22.. Tänkte ta en titt i HM's katalog som kom idag, kanske hinner köpa en ny bikini tills det är dax! :)


Annars så är det lugnt här på bloggen, men i verkligheten händer det för mycket! Jobbar 6-7 dagar i veckan och mycket motgångar.. Trodde verkligen att detta var mitt år, men verkar få vänta snällt på nästa..

Men i veckan blir det lite makeup jobb, har en brud på lördag och en konsultation på söndag. Och nästa helg har jag två brudar. Och på torsdag är det dax för Sax & kams "Gör om mig". Så då blir det 5 st modeller att sminka. Tänkte försöka lägga ut massa bilder under dagen och så kanske man får liv i bloggen igen ;)


Men nu är det dax att sova, väckarklockan står på 5.30


/Malin..

Av malin - 10 maj 2013 10:43

Efter helgen har jag bara två veckor kvar på K-rauta, jag har nämligen äntligen sagt upp mig!! Kan inte beskriva med ord hur underbart det känns! Och den 4 juni börjar jag på If, ska bli roligt att få göra något nytt och slippa stå i en kassa varje dag. Sedan att det inte är några helger är ju helt fantastiskt! Mitt första jobb utan helger! :D tog ju bara 10 år haha

Lycklig tjej!

/Malin..

Av malin - 9 maj 2013 22:12

Wiee! Fick hem taxfreekatalogen idag! Hittade mycket jag ville ha, kommer bli dyrt det här! Haha :)

Bara 2,5 vecka kvar sen drar vi..kan inte förklara hur skönt det ska bli! Längtar nåt otroligt! Sol, god mat & dryck och bara ta det lugnt, UNDERBART!


/Malin..

Av malin - 9 maj 2013 18:44

Vårens makeuptrender är väldigt fina och användbara i år. Jag gillar alla dessa fyra men mina favoriter är sotade ögon och färgstarka läppar. Det funkar alltid och så snyggt till solbränd hy.

1. Sotade punk/grunge ögon
2. Fransar, fransar, fransar..
3. Naturligt
4. Färgstarka läppar


Vilken är er favorit?


/Malin..

Av malin - 6 maj 2013 22:29

 



Har ni anmält er till Sax & kams "Gör om mig"??? Om inte så tycker jag verkligen att ni ska göra det omedelbart! För om ni går vidare så kommer ni bli sminkad av mig =) Och sen få en chans till att bli omhändertagen och ompysslad en hel dag med ny frisyr, stil och makeup är ju inte helt fel! =)



/malin..






Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards