Malin Nordström

Alla inlägg under december 2012

Av malin - 17 december 2012 21:49

Nu är våran lägenhet pyntad och fin, älskar julen och känslan den frambringar :) Om en vecka är det julafton, tänk på varandra och uppskatta allt ni har, livet kan förändras så fort! <3


/Malin..

Av malin - 15 december 2012 01:00

Ja nu är min dag slut för i år, och jag har åter igen blivit ett år äldre! Hjälp! Dagen började perfekt med en fin hälsning från min fina kollega Angie. Sedan har familj och svärisarna varit här på fika och både jag och karln fick fin fina presenter.


Jag fick bl.a Emma Wiklunds skönhetsbok och hennes bodylotion och duschcreme. Och en ny parfym från hjärtat <3


Ska visa resten av mina fina presenter senare. Nu måste jag sova, jag har ju en fest att ordna imorgon :D



Godnatt och sov så gott! :)


/Malin..

Av malin - 12 december 2012 12:14

Första bilden: blekt slitet hår :(

Andra bilden: nytt fräscht hår, en djup mörk brunfärg, och lite uppklippt.


Och nu ska jag och mitt nya fina hår åka till Birsta och shoppa lite :) trevlig onsdag! :)


/Malin..

Av malin - 12 december 2012 09:58

Ja just nu sitter jag i frisörstolen, det är dax för en förändring och som alltid så blir jag mörkare på vintern, inget undantag i år!

Resultatet får ni se senare! :)


/Malin..

Av malin - 12 december 2012 00:51

Åh herregud vad trött jag är, känner mig helt slut! Kan ju ha och göra med att jag klev upp vid 5 idag...och att jag inte har varit ledig och fått nån sovmorgon sen nån vecka tillbaka. Och jag får inte sovmorgon förens på söndag men då jäklar ska jag sova länge! :)

Så jag hinner lixom inte med bloggningen.. Men imorgon ska jag till frisören, så då kan jag mobilblogga iaf :) nä nu går mina ögon i kors, dax att tvätta bort vingarna och hoppa i säng.

Natti natt!

/Malin..

Av malin - 9 december 2012 17:59

I fredags sminkade jag två vänner till deras jobbfest. Tyvärr glömde jag kameran så jag fick fota med mobilen i världens sämsta ljus dessutom, vi hade ju lite bråttom som vanligt :)

Hoppas ni hade roligt på festen! :)


/Malin..

Av malin - 8 december 2012 23:25

Har nyss knåpat ihop min adventljusstake, är ju lite seg ja men bättre sent än aldrig! :) Åh vad jag älskar julen! :)

/Malin..

Av malin - 8 december 2012 00:23

 



Här kommer ett till julklappstips till den långhåriga! Jag fick själv denna borste i julklapp förra året av mamma och jag älskar den! Jag använder ingen annan borste nu. Den är lätt att borsta med och ska vara väldigt skonsam mot håret. Man får jättelent och fint hår och man behöver inte alls ta i när man borstar. Ska va väldigt bra mot tovor och trassligt hår (själv kan jag inte svara på det, då jag har inte har det problemet) Men den ska ha blivit väldigt poppis och har sett att den är slutsåld på flera ställen, så skynda fynda. Finns att hitta på flera skönetssidor på nätet och hos frisörer. Kostar runt 140-170:-




/malin..





Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards