Malin Nordström

Alla inlägg under december 2011

Av malin - 10 december 2011 00:24

 



Jag älskar ju dessa skummtomtar men bara dem "riktiga" från Cloetta! Är redan på min andra låda =) Och för någon vecka sedan fick jag ett tips från en kund, man ska tydligen lägga in dem i frysen och sedan äta dem hård och kall. Han var helt lyrisk över detta så jag måste ju bara prova det nu. Så nu har jag lagt in två stackars tomtar på frysning och planerar att ta dem som färdkost i bilen till jobbet imorgon =)


Återkommer imorgon med resultat av denna lite mysko idé.


/malin..


Av malin - 9 december 2011 11:31

 

Som vanligt ser det ut som ett kaos i min garderob, glömde knäppa en förbild där jag har linnen mm och det var nog lika bra, så ut som ett helvete..men det kommer en efter bild iaf. =)




 

Milton tycker det är kaos oxå..=) 




 

Färdigt! Har rensat bort en massa skit och tagit bort alla sommar kläder..





 

Det var här det va riktig kaos.. men nu blev det mycket bättre och mindre kläder..






 

Och är allt jag rensade bort, blev kanske mycket som hivades iväg!




 

Och detta är sommarkläderna som får åka ner i källaren ett tag..



Äntligen har jag rensat min garderob, det behövdes verkligen! Tack Janina för hjälpen, du är duktig på att peka och göra miner så jag vet vad jag ska göra med alla kläder =) Nu är jag redo för mellandags rean! =)


Har fått skäll oxå för att jag är dålig på att uppdatera så det ska väl bli ändring på det men nu måste jag skynda till jobbet. Synes!


/malin..




Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards