Malin Nordström

Alla inlägg under oktober 2011

Av malin - 22 oktober 2011 18:42

       




För någon månad sedan så köpte jag en ny höstjacka, var verkligen behov av en ny. Så det blev en svart med huva från BikBok, 799:- Finns även i beige.



/malin..


Av malin - 20 oktober 2011 18:20

 

Fick ett paket i brevinkastet idag..



 

...med en burk puder till mig och creme foundation "vanilla" till väskan.



 

Beställde på nätet i tisdagkväll och fick hem det idag torsdag, snabb leverans! Märket FÄRG är Makeupstudions egna sminkmärke och som du kan köpa på makupfabriken 




/malin..


Av malin - 19 oktober 2011 19:53

 




På fredag ska jag sminka Lotta, hon ska iväg på firmafest med tema 50-tal. Och dit hör röda snygga läppar, eyeliner och ljusa ögonlock, en väldigt fin och elegant makeup.


Ska försöka hinna med att ta lite bilder, jobbar först på dagen så det blir lite stressigt men nån liten bild ska väl gå och sno till sig.


/malin..



Av malin - 18 oktober 2011 20:36

                     



Här är sötnosarna som håller mig vaken på natten =) Dem börjar söka så mycket uppmärksamhet nu från människor så nu blir de fullt upp dem sista veckorna. Dem blir 6 v på torsdag, helt otroligt vad fort det har gått! Snart kommer dem flytta till nya hem..=(


Alla fem somnade nyss på mig när jag låg på golvet så mysigt! Det är jättejobbigt vissa stunder men så fort man tittar på dem och dem tittar rakt in i ögonen så smälter man.


Nu ska jag ge mig ut i regnet med pappa Milton & mamma Missy, jag gillar inte detta höstväder!


/malin..



Av malin - 18 oktober 2011 00:27

  




Ikväll testade jag för första gången att borsta tänderna på Milton & Missy och det gick bra, ja alltså dem tyckte väl kanske inte att det va det roligaste dem gjort men jag fick borsta alla tänder utan större problem. Duktiga hundar! Nu ska vi bara komma ihåg och göra det varje dag..eller varannan dag iaf.


Nu blir det sängen, godnatt på er!


/malin..



Av malin - 18 oktober 2011 00:16

Linda när hon satt modell åt mig på makeupskolan.  




Nu är den nya designen uppe och jag är jättenöjd, ljus och fräsh! Hoppas ni gillar den nya looken! Måste tacka snälla Linda som knåpade ihop denna fast hon har fullt upp som nybliven mamma.


/malin..



Av malin - 12 oktober 2011 20:29

Hittade en bild på fisen på mammas dator, var bara tvungen att lägga upp den!  



Måste få visa Walter för er, han föddes 3 januari 2011, Milton & Missys första kull och jag hade sådan tur att min bror Micke och Sondra tog hand om han. Ska visa en bild på han när han var valp nån dag, man kan inte tro att det är samma hund! Söt o go är han iaf!


Kan bli lite mycket inlägg om hundar och valpar nu ett tag..men det får ni ta, det är inte varje dag man har små söta valpar hemma. Och nu blir det inga fler heller efter denna kull.



/malin..



Av malin - 9 oktober 2011 20:39



Yes, nu har jag bestämt mig  för en design till bloggen och den kommer bli så fin! Hoppas att den ska komma upp snart så ni får se, kommer bli lite roligare att blogga då. Kan säga att den kommer bli lite ljusare och finare.


Men nu blir det sängen för min del, är jättetrött efter gårdagens utgång och sen ska jag upp och jobba tidigt imorgon, har ju ett jobb nu där jag börjar jobba kl 6.45 de ni!!


Godnatt!


/malin..



Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards