Malin Nordström

Alla inlägg den 9 maj 2015

Av malin - 9 maj 2015 15:14

Näst sista dagen på utbildningen!!! Vart tog tiden vägen, har bott i Sthlm en månad! Idag så kunde inte min modell komma pga magsjuka, två andra tjejer i klassen fick oxå avbokningar..så idag kollade vi när dem uppe på salongen hade kunder, shit va snabb dem är! Längtar tills jag oxå är så säker och effektiv, men det kommer väl. Sedan testade jag att lacka lite tippar och handlade det som behövdes innan jag åker hem till veckan. Och det blev inte billigt! Får visa nästa vecka. Sedan testade jag en ny nudefärg och lite annat småpyssel. Det är så mycket i huvudet nu så jag vet inte vad!


Men på måndag är det dekorationsdag, det ska bli så roligt sedan är vi klara! =)



 



/Malin..


Av malin - 9 maj 2015 15:04

I förra boxen kom dessa godsaker, en mycket bra box för mig iaf. Hade slut på tandkräm - check! Var ute och kikade efter nya ansiktsprodukter för att städa hyn inför sommaren, o fick nu en peeling i boxen - underbart! Sedan en ny eyeliner och ett fint rött läppstift - sommarsminket klart! Och sen en underbart fint förpackning med lip butter - torra sommarläppar är räddade! Tack Glossybox!



         






/Malin..



Av malin - 9 maj 2015 14:43

Dax att testa göra återbesök på Sara för första gången. Nu hade hon ett släpp på ena nagel så där fick jag sätta en ny tipp. Annars så filar man ner materialet, beror lite på hur mycket man behöver fila om det ska vara samma design eller en helt ny mm. Nu ville Sara att vi skulle testa lite olika geleér och med och utan cover under. Så hon fick gå hem med en salig blandning på naglarna men bra för oss att se skillnaderna. Vi fick även se och prova en drill idag, kändes som nåt jag vill testa mer, får se om jag köper mig en sedan.



 



/Malin..




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards