Malin Nordström

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av malin - 6 maj 2015 19:09

Idag hade jag en tjej som heter Julia som modell, och idag var första gången hon testade att göra gelénaglar så då gjorde vi dem lite kortare eftersom hon kommer va ovan vid dem. Men idag hade jag en tuff dag, fick kämpa väldigt mycket med tipparna och eftersom jag inte tyckte jag fick till dem till 100 % så gick inte resten heller som jag ville. Så idag villl jag glömma allt och börja om imorgon. Idag provade jag även att jobba med en annan vit gel som heter French tip och det tyckte jag var mycket svårare oxå, så idag var det många utmaningar haha Men jag tog en för och efter bild ändå.



 



/Malin..



Av malin - 6 maj 2015 18:57

Igår tränade Sara på "återbesök" på mig, jag hade faktiskt hunnit fått en hel del med utväxt på 1,5 vecka! Hon tränade på att göra reverse och göra två naglar enfärgade. Det var skönt att bara få sitta still en dag och inte göra nåt haha man fick vila hjärnan lite. (Lillfingret blev det en filskada på därför inget material på den)



 

Först filar man bort det gamla materialet, kan spara lite sedan lägger man på nytt.








/Malin..


Av malin - 6 maj 2015 18:47

I söndags var jag på en överrasknings baby shower för min fina vän Hanna som nu är i vecka 32. Så mysigt med en massa godsaker och fina presenter till lillflickan som ska komma =) Hon hade verkligen ingen aning och det var så roligt att få överraska henne! Tack Lina för att du drog ihop detta!



       



/Malin..



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilka är ni som besöker mig här?
 Familj
 Vän
 Bekant
 Vet vem du är
 Känner dina föräldrar
 Känner dina brorsor
 Känner dig inte
 Ovän

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards